گام مهم رسانه استانی در حل مشکلات پیش روی توسعه استان زنجان

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت :تلاش ما بر این است که بتوانیم در راستای حل مشکلات و معضلات پیش روی توسعه استان قدم برداشته و امید به آینده را در مردم تقویت کنیم.

لطیفی مدیر کل صدا و سیمای زنجان/طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به مشکلات مردم را جزء رسالت‌های اصلی صداوسیما عنوان و تصریح کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، باید چهارچوب حرکت همه مسئولین وفاق، وحدت ملی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم باشد.

 لطیفی گفت: رسانه ملی زبان گویای ملت و چشم بینای کشور است از این رو مکلفیم خواسته ها، نیاز‌ها و مشکلات مردم را به اطلاع مسئولین برسانیم و مردم را در جریان کامل فعالیتها، برنامه‌ها، پیشرفت‌ها و مشکلات نهاد‌های قانونی کشور قرار دهیم و در جهت برقراری تفاهم و ارتباط هر چه عمیق تر مسئولین و اقشار مختلف مردم تلاش نماییم.

او تصریح کرد: در حال حاضر که دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از این نظام مقدس به کار گرفته اند باید تلاش کنیم تا با ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک میان مردم و مسئولین دسیسه‌های استکبار را خنثی کنیم.

مدیرکل صداوسیما، شبکه استانی را ظرفیت خوبی برای این امر عنوان کرد و اظهار داشت: ما برآنیم تا با برنامه‌های مختلف زبان گویای مردم و گوش رسای مسئولین در استان باشیم تا بتوانیم در راستای حل مشکلات و معظلات پیش روی توسعه استان قدم برداشته و امید به آینده در مردم تقویت کنیم.

او بر آمادگی کامل صداوسیمای استان به منظور انعکاس عملکرد و فعالیت‌های تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به مردم و جامعه در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و خبری، تأکید کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با تشکر از مدیران و کارکنان رسانه استانی، برنامه‌های شبکه اشراق و شبکه استانی رادیو را خوب، مفید و مبتنی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب دانسته و با ابرازرضایت از عملکرد این رسانه افزود: رسانه ملی با دو ویژگی گستردگی مخاطب و انتقال سریع پیام از نقاط مختلف نقش بی بدیلی در گسترش و ترویج معارف و ارزش‌های دینی در جامع دارد و بی شک رسانه استانی هم با اجرایی کردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی همچون دانشگاهی عظیم رسالت آموزش و اطلاع رسانی را بر دوش دارد.

دکتر طاهری افزود: با اتحاد و همدلی بین قوا می‌توان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل و برای پیشرفت و توسعه استان زنجان بیش از گذشته تلاش کرد.

او ملموس کردن خدمات نظام اسلامی را با وجود مشکلاتی که دشمنان در مسیر ترقی کشور به وجود می‌آورند را هنر و خدمت بزرگ صدا و سیما دانست و افزود: استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت و جهش تولید داراست لیکن باید به درستی از این ظرفیت‌ها بهره گیری کرد.

پس از این دیدار نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن شرکت در برنامه تلویزیونی «بانمایندگان» و تشریح فعالیت‌های صورت گرفته از آغاز مجلس یازدهم، به همراه مدیرکل مرکز در جمع همکاران معاونت خبر مرکز حاضر شده و روز خبرنگار تبریک گفت.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.