عامل فراری قتل مرد میانسال دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که پس از قتل دوست خود جسدش را در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر رها کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ساعت ۷ صبح جمعه ۱۷ مرداد با اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک در خیابان بهشت صادق، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل مورد نظر حضور یافتند.

او افزود: پس از بررسی ماموران انتظامی مشخص شد، جسد متعلق به فردی حدود ۴۵ ساله است که آثار ضرب و جرح بر روی بدن او هم مشهود بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در بررسی دقیق کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی و مدارک همراه جسد، هویت مقتول شناسایی شد و متوفی پس از دستور مقام قضائی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت.


بیشتر بخوانید


واعظی بیان کرد: کاراگاهان پلیس با فرضیه وقوع قتل به صورت ویژه اقدام‌های خود را برای شناسایی قاتل یا قاتلان احتمالی شروع کردند و پس از مشخص شدن هویت قاتل، ماموران انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه متهم و همدستش را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس با اعتراف به ارتکاب قتل اعلام کرد به علت اختلافات شخصی با مقتول درگیر شده و او  را به قتل رسانده است.

واعظی با بیان اینکه در این زمینه دو متهم دستگیر شده‌اند، بیان کرد: متهمان پس از دستگیری برای بررسی و تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.