جانشین فرمانده ناجا:

امسال بیش از ۴۰۰ تن موادمخدر در کشور کشف و ضبط شد

سردار قاسم رضایی با اشاره به کشف بیش از ۴۰۰ تن موادمخدر گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان از رشد ۳۶ درصدی دارد.

رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به چندین طرح ملی نیروی انتظامی در کشور اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران تهدیدات پیرامون مرزی ندارد، اتفاقاتی که در منطقه می‌افتد هدفگذاری دشمن برای کشور ایران است.

او با اشاره به توانمندی‌ها و تجارب انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان بیان داشت: نگاه اسلامی به مسائل، توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

این مقام ارشد ناجا یکی از تهدیدات را حوزه مواد مخدر بیان و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان خط مقدم مقابله با پدیده شوم مواد مخدر قرار دارد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کشفیات عظیم مواد مخدر در مرز‌های کشور گفت: امسال بیش از ۴۰۰ تن مواد مخدر در کشور کشف شده است که نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

او با اشاره به آثار مخرب حضور خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در جامعه تصریح کرد: بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد دو عامل در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در حوزه مواد مخدر موثر است، یکی اعمال قانون و جمع آوری معتادان متجاهر و دیگری بحث اردوگاه‌ها و نگهداری معتادان متجاهر بوده که از حوزه اختیارات ناجا خارج است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه در کنار اقدامات مقابله‌ای هزینه جرم نیز متناسب با جرائم باید افزایش یابد، تصریح کرد: امروز ما در نیروی انتظامی از معلول به علت می‌رسیم و خود را به عنوان سخنگوی مردم دانسته که یکی از دغدغه‌های مردم جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر است.

او سرقت را یکی دیگر از دغدغه‌های جدی مردم بیان و خاطر نشان کرد: در حوزه سرقت نیز اگر دو علت برطرف شود از دغدغه‌های مردم در این حوزه کاسته می‌شود، که یکی توجه به زیر ساخت‌ها و دیگری تهیه پیوست ایمنی در اخذ پروانه ساخت و ساز‌ها است که باید به صورت قانون در بیاید.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و تبعیت محض از ولایت فقیه ماموریت‌ها را دنبال می‌کند تصریح کرد:همه دستگا‌های دخیل در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها باید پررنگ در صحنه‌ها حضور داشته باشد.

او  با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیرویی انقلابی، از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است، گفت:  مبارزه با قاچاق و فساد اقتصادی اولویت نخست ناجا در سال جهش تولید است .

این مقام ارشد انتظامی ناجا به طرح هوشمند سازی ناجا در ارائه خدمات به مردم اشاره و خاطر نشان کرد: با هوشمند سازی، خدمات به مردم در کمترین زمان با کمترین هزینه به مردم ارائه می‌گردد.

او با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: پیگیری فعالسازی رمز دوم پویا باعث کاهش ۲۸ درصدی جرایم در این حوزه شده است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه بهبود معیشت کارکنان و خانواده‌های آنان از دغدغه‌های سردار " اشتری " فرمانده ناجا است، تصریح کرد: توجه به خانواده متوفیان و آسیب دیدگان از اولویت‌های دیگر فرمانده ناجا است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه همدلی بین مسئولان دستگا‌ها در استان زنجان باعث خنثی شدن بیشتر توطئه‌های دشمنان در این استان شده است، گفت: اتفاق نظر بین استاندار، مسئولان با محوریت نماینده، ولی فقیه در استان زنجان وجود دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۳۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
بنظرم باید قاچاقچی هارو وقتی میگیرن باید حکم کشتار توسط همون مواد رو براشون صادر کنن. اونقد بریزن تو حلقش که بمیره...