پروتکل بهداشتی ویژه خبرنگاران تعریف شده است

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه گفت: خبرنگاران در روز‌های کرونایی به حمایت‌های اقتصادی بیشتری نیاز دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه با اشاره به نیاز‌های بهداشتی و حمایت‌های اقتصادی خبرنگاران در روز‌های کرونایی و تبعات گوناگونی که این بیماری برای اقتصاد کشور به وجود آورد  گفت : رسانه‌ها نیز که از قبل با مشکلات بسیاری روبرو بودند متاسفانه در این میان با بحران اقتصادی شدیدی مواجه شده اند.

او گفت : این بحران به اندازه‌ای است که در نهایت امکان تعطیل شدن تعدادی از رسانه‌های مکتوب در آینده نزدیک و بیکار شدن گروهی از فعالان رسانه را بسیار محتمل کرده است.

او افزود: با توجه به نوع فعالیت و ارتباطات گسترده خبرنگاران و اهالی رسانه با اقشار مختلف جامعه، یکی از مشاغلی که بیشترین تهدید جهت مبتلا شدن به کرونا را دارد اهالی رسانه است.

نیشابوری ادامه داد: بنابراین با توجه به این موضوع که برای فعالیت هر صنف پروتکل‌های بهداشتی خاصی تعریف شده ما نیز با مشورت و رایزنی با کارشناسان، پروتکل ویژه‌ای تعریف کرده ایم که در همین هفته جهت اجرا به ستاد کرونا و استانداری اعلام می‌شود تا با ابلاغ آن از سوی این ۲ نهاد نسبت به رعایت آن توسط دستگاه‌های مختلف خطر ابتلای خبرنگاران به این بیماری تا جایی که امکان دارد کاهش یابد.

 نیشابوری گفت: تعدادی از اهالی رسانه استان طی چند ماه گذشته مبتلا به بیماری کرونا شده اند که حال برخی نیز بسیار نامساعد بود که با لطف خدا و دعای خیر همکاران، هم اکنون شرایط جسمی مناسبی دارند و به محل کار خود بازگشته اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار