تهیه تقویم رویداد‌های گردشگری اسفراین

رئیس اداره میراث فرهنگی اسفراین گفت: تقویم رویداد‌های گردشگری اسفراین باهدف اقدام در جهت توسعه و پایداری صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا در دست تهیه است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عبدالله سهرابی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت : تهیه و اجرای تقویم رویداد‌های گردشگری اسفراین یکی از مصوبات کارگروه مهر و میراث شهرستان بود که با مشارکت دهیاران روستا‌های هدف گردشگری و دیگر اعضاء در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در این تقویم تمامی آیین‌ها، آداب‌ورسوم و جشن‌های بومی و محلی احصا و برای اجرای آن پس از بحران کرونا برنامه‌ریزی و اقدام خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین افزود: وجود یک تقویم زمانی مناسب گردشگری، می‌تواند به حضور گردشگران در بهترین زمان و مکان کمک کند و به‌تناسب با هر برنامه و منطقه‌ای، طیف گسترده‌ای از امکانات و خدمات را برای استفاده گردشگران فراهم شود.

سهرابی افزود : می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب، مسیری روشن را در جهت پیشرفت و توسعه اجتماعی و اقتصادی شهرستان در حوزه گردشگری اسفراین ایجاد کنیم و شاهد شکوفایی و پایداری این صنعت در شهرستان باشیم.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرارگرفته و از شمال به شهرستان بجنورد، از شمال شرقی به شهرستان شیروان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.