علی‌نژاد: راه اندازی سایت مخصوص فدراسیون‌های ورزشی از بسیاری از تخلفات جلوگیری خواهد کرد

مراسم رونمایی از وب سایت فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از سایت جامع فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و ... در این فدراسیون برگزار شد.

مهدی علینژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از وب‌سایت جامع فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیان کرد: هر جامعه‌ای برای اینکه برنامه ریزی درستی داشته باشد نیازمند اطلاعات درست است و طبیعتا اگر این اتفاق رخ ندهد به هدف نمی‌رسیم. فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی متاسفانه این آمار درست را نداشت و قطعا راه اندازی سایت این فدراسیون اتفاق خوبی خواهد بود. شرایط برای برنامه ریزی فراهم است.

او گفت: صدور احکام فنی داوری، داوری‌ها، کمربند‌ها یکی از مسائلی بود که فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با آن رو به رو و مکانیزه کردن آن بدون وجود این سامانه مشکل بود.


بیشتر بخوانید


علی‌نژاد ادامه داد: کرونا به ما کمک کرد تا از تکنولوژی استفاده لازم را ببریم. بهتری و رشیدی قدم‌های خوبی برداشته اند و از هر دو سپاسگزارم و آرزوی توفیق برای فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی دارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشند.

علی‌نژاد: راه اندازی سایت مخصوص فدراسیون از بسیاری از تخلفات جلوگیری خواهد کرد

بهتری: در دوران کرونا اتفاقات خوبی برای فدراسیون افتاد

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیان کرد: از علی‌نژاد بابت تمام کمک‌هایش به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تشکر می کنم. ما بعد از چند سال در انجمن آی کیدو توانستیم صاحب کرسی شویم. در آیین نامه‌ها و چارت جدید فدراسیون بازنگری شد. با توجه به QR کد از جعل جلوگیری می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کلاس‌های داوری و مربیگری از ظرفیت های خود استفاده کردیم. در ادامه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی رایزنی کردیم تا در نزدیکی ورزشگاه آزادی مجموعه ورزشی انجمن‌های ورزش‌های رزمی را به مساحت ۹۱۰ متر احداث کنیم. سامانه‌ای که امروز به دست علی‌نژاد رونمایی می‌شود خواسته و آرزوی فدراسیون ما بود.

بهتری همچنین اظهار کرد: در این سامانه تفاهم نامه‌های خوبی نوشته شده است و امیدواریم به نحو احسن استفاده لازم را ببریم. از سایت ما بیش از یک میلیون بازدید انجام شده که آمار خوبی است.

او در پاسخ به این سوال که فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برای بازگشت کیک بوکسینگ واکو به این فدراسیون چه کاری کرده است، بیان کرد: در یکپارچه کردن سبک‌ها ما سرباز وزارت ورزش هستیم و هر تصمیمی که بگیرند ما تبعیت می‌کنیم. واکو تنها یک سبک است، اما ما در فدراسیون خودمان ۴۳ سبک دیگر داریم که باید تیم‌های ملی‌ آنها را راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار