رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

مشارکت جوانان موجب تقویت امنیت ملی می‌شود

وزیر کشور گفت: هر چقدر از جوانان در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استفاده کنیم، در تقویت امنیت ملی موفق می‌شویم.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم جوانان در اهدافی همچون ارتقا جمهوری اسلامی ایران، توسعه کشور و تقویت ایمان و باور‌های مردم را در قالب بسترسازی‌ها موفق باشند.

او گفت: ما امنیت را به معنای عام می‌بینیم و مشارکت مردم، فعالیت جوانان و تاثیرگذاری جوانان در حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مقوم امنیت هستند.

وزیر کشور بیان کرد: هرچقدر از جوانان در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استفاده کنیم، در تقویت امنیت ملی موفق می‌شویم.

رحمانی فضلی گفت: هر کجا جوانان ما به صورت فعال در قالب تشکل ها، صنوف و سازمان‌ها در حوزه سیاسی و اجتماعی ورود کردند، توانستند به ما در امنیت بخشی مناطق، استان‌ها و در سطح ملی کمک کنند.

او در پایان بیان کرد: ان‌شالله بتوانیم از ظرفیت و انرژی جوانان و قدرت ریسک پذیری آن‌‌ها استفاده کنیم؛ البته وزارت ورزش گام‌های بلندی را در حوزه سمن‌ها برداشته است، همچنین سمن‌های جوانان هم جایگاه حقوقی در سطح ملی پیدا کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر کشور ، امنیت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار