جانشین انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف ۲۱ فقره سرقت در سیروان

سرهنگ عزیز زاده از دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی و اعتراف به ۲۱ فقره سرقت در سیروان خبر داد.

سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم‌های کابل مخابراتی در سطح شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: این سارق در ساعات مختلف شبانه روز به اشکال مختلف، محل‌های وقوع سرقت را شناسایی و مورد بررسی قرار داده و سپس در ساعات پایانی شب به صورت ماهرانه‌ای پس از قطع سیم‌های کابل مخابراتی، اقدام به سرقت می‌کرد.

سرهنگ عزیز زاده ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و با بررسی سرنخ‌های به دست آمده از محل‌های وقوع جرم با هماهنگی مرجع قضائی، سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های اولیه به ۲۱ فقره سرقت سیم‌های کابل برق در شهرستان اعتراف کرد، اضافه کرد:متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عزیز زاده به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.