نماد همراه دوباره بازگشایی شد

نماد معاملاتی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با توجه به رفع تعلیق نماد معاملاتی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نامه‌ی  از طرف سازمان رگولاتوری به رئیس سازمان بورس ایران، و اعلام فهرستی از تخلفات شرکت ارتباطات سیار ایران، نماد «همراه» دیروز در بازار سرمایه تعلیق شد.

در نامه رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مستند به بند و تبصره‌های قانونی مربوط به مقررات فعالیت اپراتورهای کشور، فهرست تخلفات همراه اول اعلام شد  که همین امر، عاملی شد تا نماد همراه در بورس تعلیق شود.

با توجه به این  مسئله که دیروز  نماد همراه در سیستم معاملاتی متوقف شد، اما امروز خبر آمد که  نماد همراه دوباره وارد سیستم شد در حالی که  طبق شنیده ها قرار بود که این نماد تا اوایل شهریور بسته بماند.


بیشتر بخوانید


ما ماجرای دعوای رگولاتوری و همراه اول چیست؟

نماد «همراه»، متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران در بازار دوم بورس، ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون قطعه سهم است که حدود ۱۰ درصد آن شناور است. قیمت هر سهم همراه در آخرین روز معاملاتی هفته پیش، ۷۲۸۵ تومان بود.  این شرکت ، چند روز پیش گزارش اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کرده بود.

روز گذشته ۱۹ مرداد ماه ۹۹ ساعت ۸:۳۳ دقیقه، ناظر سهم همراه اعلام کرد که این نماد، به منظور بررسی وضعیت اطلاعاتی تا اول شهریور ماه متوقف شده و بسته است.

دقایقی پس از توقف نماد همراه، گزارشی مبنی بر علت تعلیق نماد معاملاتی همراه به استناد ماده ۱۹ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه اجرای معاملات در سامانه جامع ناشران بورس ایران منتشر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار