خدمات ویژه کنکور به دانش آموزان نیازمند اصفهانی

کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با راه اندازی مرکز مشاوره تحصیلی به فرزندان مدد جویان زیر پوشش این نهاد خدمات مشاوره تحصیلی ویژه کنکور ارائه می‌کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، برنامه این نهاد برای کنکور امسال را ایجاد کمپ‌های مطالعه در اردوگاه‌ها و اماکن مربوط به این نهاد به همراه فراهم کردن بستر مناسب برای تمرکز بر مطالعه بیان کرد و گفت: ارائه خدمات به این دانش آموزان و بهره مندی آن‌ها از کلاس‌ها و آزمون‌های کنکور، به صورت آنلاین و با همکاری موسسات معتبر و نامدار علمی-آموزشی ادامه دارد.

او با اشاره به بهره مندی ۴۵۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در آستانه کنکور از این خدمات افزود: علاوه بر کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی در هفته‌های پایانی قبل از آزمون با راه اندازی مرکز مشاوره تحصیلی در استان، به این دانش آموزان مشاوره‌های لازم برای حفظ انگیزه و آمادگی تحصیلی و همچنین روش‌های غلبه بر اضطراب و استرس، ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز مشاوره پس از اعلام نتایج آزمون با ارائه خدمات مربوط به انتخاب رشته، همراه و همیار این دانش آموزان خواهد بود.

 زارع با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار و ۹۲۶ دانش آموز در جامعه تحت حمایت این نهاد مشغول تحصیل هستند، افزود: سه هزار و ۸۸۲ فرزند این خانوار‌ها که در دانشگاه‌های مختلف پذیرفته شده و مشغول به تحصیل هستندو از کمک هزینه‌های تحصیل و شهریه این نهاد بهره‌مند شده اند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.