آخرین آمار کرونا در ایران/ مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۲۵ هزار نفر عبور کرد

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و از ۲۵ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۳ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۶ هزار و ۳۱۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۱۵ نفر رسید.

لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۶۷ هزار و ۸۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، گفت:  ۳۹۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: تا کنون سه میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری تاکید کرد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
چرا مسئولین ما بیکار نشسته اند واکسن روسیه به بازار عرضه شده الان کشوری مثل عربستان از دارو و واکسنهای روسیه استفاده می کند. بیست کشور دنیا از واکسن و داروهای روسیه استفاده می کنند ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم مسئولین به دروع می گویند هیچ واکسن و دارویی برای کرونا نیست و عینا شاهدیم که امپولهای شصت میلیونی در بازار سیاه خریداری می شود مثل اینکه جان مردم برای مسئولین مهم نیست و نمی خوان ریالی هزینه کنند و منتظرند سالهای اینده خودمان واکسن رو مهندسی معکوس بکنیم خدا به دادمان برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
از سازمان ثبت احوال خواهش می کنم آمار فوتی های ماهانه خرداد و تیرماه ۹۸ ایران را قبل از کرونا اعلام کندکه بفهیم قبل از کرونا چه تعداد فوتی داشتیم و الان ماهانه چه تعداد فوتی داریم مقایسه کنیم آیا با آمدن بیماری کرونا فوتی های ایران افزایش داشته یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
مگه میشه هر روز هزار نفر بستری بشن و هزار نفر ترخیص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
اگه کرونا وجود داشت وضع به این صورت نبود آمار غلط و اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
نابغه پ این همه آدم هر روز واسه چی میمیرن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
به نظر من اوج گرفتن مجدد کرونا در کشوهای اروپایی هم به خاطر عزاداری دهه اول محرم باشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
اشكالي نداره از شنبه اوضاع به حالت عادي برميگرده و از ١١ مهر كه نماز جمعه ها شروع ميشه آمار صفر ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۶:۰۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
افرادی که رعایت نمیکنن و بدون ماسک میان بیرون زیادن. توی قم اکثرا بدون ماسک میان بیرون. مسئولین یه کاری کنین یه محدودیتی ایجاد کنین. یه کار کنین زدن ماسک اجباری بشه. گتاه مایی که رعایت میکنیم و دلمون میخواد این ویروس زودتر نابود بشه چیه؟ چرا باید به پای یه عده آدم بی فکر بسوزیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
با عرض خدا قوت به کادر درمانی ایثار گر و زبان گویای مردم اصحاب رسانه.
میانگین فوتی در اثر کرونا در کشور حدود 6درصد است که متاسفانه این رقم در استان همدان حدود 13.5 درصد.مسئولان استانی هم یا علت را نمیدانند یا دنبال حل مسئله نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
همش به خاطر مسافرت های غیر ضروری مردمه
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۵۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
خیربه خاطرماه محرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
من نمیدونم بعضیها چه اصراری دارن روند صعودی کرونا رو بندازن گردن ماه محرم، خدا رو شکر اصل شروع کرونا کوچکترین ارتباطی با ماه محرم یا ماه رمضون یا ... نداشت، وگرنه خدا میدونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
والله،سریع میگن بخاطر محرمه،لابد اونا که تو جاده چالوس و ساحل بودن با پروتکل های بهداشتی بودن،نشنوم دیگه این مزخرفاتو ربط بدین به اهل بیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
بعضیها فکر میکنن بیست و پنج هزار نفر زیاد نیست.بابا بیست و پنج هزار نفر جاااااااااانشون رو از دست دادن بیست و پنج هزار خانواده داغدار شدن .باور نمیکنن فاجعه رخ داده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
تا میلیون نشه بازی نشه
آخرین اخبار