افزایش دوباره قیمت مرغ در بازار همدان

همدان رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد.

افزایش دوباره قیمت مرغ در بازار همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،جواد عاشوری رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: در حال حاضر مرغ به قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد که نسبت به هفته گذشته قیمت مرغ افزایش یافته است.

او با بیان اینکه روزانه ۵۰ تن مرغ وارد همدان می‌شود، ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها قیمت مرغ گرم افزایش یافته و به ازای هر کیلو ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

عاشوری با اشاره به اینکه علاوه بر مرغ گرم، مرغ منجمد هم در بازار عرضه می‌شود، اضافه کرد: در روز عید غدیر ۲۰ تن مرغ منجمد در نقاطی، چون میدان امامزاده و سیلو توزیع شد که نسبت به روز‌های دیگر این افزایش توزیع دیده نمی‌شد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ از۱۸ تا ۲۰ هزار تومان و به صورت کیلویی به قیمت ۸۸۰۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

اوگفت: هم اکنون ماهی قزل آلا در بازار موجود است و به قیمت ۳۲ تا ۳۵ هزار تومان در بازار همدان به فروش می‌رسد.

عاشوری خاطرنشان کرد: ماهی تیلاپیا در بازار همدان خرید چندانی ندارد، اما به قیمت ۴۵ هزار تومان در بازار موجود است و خوشبختانه تاکنون هیچ کمبودی در زمینه تأمین مرغ، تخم مرغ و ماهی دیده نشده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.