کشف کشتی ۴۰۰ فوتی در قطب جنوب!

یکی از کاربران نرم افزار گوگل ارث تصاویری را تهیه کرده که حضور یک کشتی‌ بزرگ در سواحل قطب جنوب را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کاربر گوگل ارث با انتشار تصاویری مدعی شد توانسته با کمک این نرم افزار یک کشتی غول پیکر را در قطب جنوب پیدا کند. بنا بر ادعای این کاربر این کشتی ۴۰۰ فوتی در فاصله ۱۰۰ مایلی سواحل قطب جنوب رویت شده است.

در ویدئویی که این کاربر منتشر کرده است یک سازه یخی بزرگ را در حالی که در کنار یک کوه یخ قرار دارد نشان می‌دهد. بنا به گفته این کاربر که خود را در یوتیوب «نگهبان زمین » توصیف کرده، محل رویت این کشتی جنوب نیوزلند است.

او با انتشار این ویدئو در وب‌سایت خود نوشت: «بیش از ۱۰ سال است که با سیاره خودمان زمین آشنایی زیادی پیدا کرده‌ام. با مکانیسم آن و نحوه واکنش آن به بسیاری از پدیده‌های آب و هوایی و بسیاری موارد دیگر. من همه چیز را از کف دریا تا کیهان و هر آنچه بین آن‌ها باشد رصد می‌کنم.»


بیشتر بخوانید


اما انتشار این ویدئو با نظریه پردازی‌های عجیب کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران این کشتی را با نازی‌ها و  پایگاه سری آن ها در قطب جنوب مرتبط دانستند، برخی دیگر نیز آن را یکی از اجرام آسمانی سقوط کرده در قطب جنوب یا سفینه فضایی فرازمینی‌ها قلمداد کردند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که آدولف هیتلر با قاره یخی پیوند داده می‌شود. نظریه پردازان بر این باورند که هیتلر، فرمانروای آلمان دارای یک پایگاه نظامی سری در قطب جنوب بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار