توزیع ۷ هزار پرس غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با عید سعید غدیر و با یاری خیران و نیکوکاران، ۷۰۰۰ پرس غذای گرم و سبدکالا تهیه و در بین خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان اردبیل با وجود مشکلات بسیار همچنان با کمک‌های خود یاریگر فقرا و مستمندان جامعه هستند، گفت: در روز‌های مقابله با ویروس کرونا، شاهد گسترش کمک‌های مردمی برای دستگیری از محرومان هستیم که این امر بیانگر روحیه ایثار، احسان و انفاق مردم نوع‌دوست استان اردبیل است.

او با بیان اینکه مشارکت در طبخ ۶ هزار پرس غذای گرم به مناسبت «عید سعید غدیرخم» یکی از اقدامات ارزنده و خیرخواهانه اردبیلی‌های نیکوکار است، افزود: در حالی که بسیاری از مردم نیکوکار استان با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، اما خانوار بی‌بضاعت را فراموش نکرده و با کمک‌های خود از آن‌ها حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به توزیع هزار بسته سبدکالا در بین مددجویان تحت حمایت و افراد آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: کمک‌های مردمی موجب دلگرمی و شادکامی فقرا و نیازمندان شده است که امیدواریم بتوانیم با یاری خیران بخش قابل توجهی از نیاز‌های ضروری آن‌ها را برطرف کنیم.

دشتی با اشاره به اینکه افزایش کمک‌های مردمی نشان‌گر حسن اعتماد عمومی به این نهاد است، اعلام کرد: تمامی نذورات مردمی در اسرع وقت در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

او در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه در کنار مشارکت خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد و تامین اقلام ضروری نیازمندان، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مناسبی نیز برای خانوار تحت حمایت در «دهه امامت و ولایت» تدارک دیده شده بود گفت: حدود ۴۰۰ نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان تحت حمایت در جشنواره فرهنگی «غدیرخم» شرکت کرده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه این جشنواره با موضوعات دکلمه، مولودی‌خوانی، بیان روایت و اقدام نیکوکارانه با عنوان «به عشق مولا» برگزار شده است، بیان کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جشنواره «امامت و ولایت» به صورت مجازی و از طریق پیام‌رسان‌های داخلی برگزار شد که فرزندان خانوار تحت حمایت مشارکت گسترده‌ای در آن داشته‌اند.

دشتی با بیان اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان اردبیل هستیم، گفت: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.