عملکرد مطلوب رسانه‌های استان در راستای مقابله با کرونا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در آیین رونمایی از سردیس شهید محمود صارمی از عملکرد رسانه‌های استان در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  احمدحسین فتایی،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، هیات مدیره خانه مطبوعات استان، برادر شهید صارمی و برخی از مسئولین و اصحاب رسانه استان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) گفت: خبرنگاران استان باید منش و آرمان‌های شهیدانی همچون صارمی و حیدریان را الگو و سرمشق خود قرار داده و ضمن حرکت در مسیر حقیقت و صداقت، منعکس کننده مطالبات عمومی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: اصحاب رسانه استان در طی چند ماهه گذشته و از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، به خوبی در زمینه آگاهی بخشی در خصوص چگونگی پیشگیری و مقابله با این بیماری و همچنین اطلاع رسانی مصوبات ستاد استانی و ملی ایفای نقش کرده اند که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

او  در پایان افزود: وحدت و همدلی رمز موفقیت و تعالی مطبوعات و رسانه‌های استان است که می‌تواند زمینه ساز توسعه‌ی همه جانبه استان باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.