برخورد قاطعانه پلیس مازندران با متجاوزان به منابع ملی

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با متجاوزان منابع ملی و کشف ۱۰۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران انتظامی کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان امداد استان موفق به کشف بیش از ۱۰۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ماه گذشته شدند.

او افزود: ۸۰ فقره پرونده در این رابطه تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفته است.

سرهنگ گنجیان مقدم با بیان اینکه هرگونه برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌های استان و تخریب محیط زیست ممنوع است و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد، گفت: ۸ متهم در ماه گذشته از سوی ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۷۰ قطعه پرنده حفاظت شده خبر داد و افزود: فرصت طلبان در این حوزه با شکار و فروش غیرمجاز سبب تخریب محیط زیست و نابودی حیات وحش و انقراض گونه‌های کمیاب می‌شوند.

او با اشاره به افزایش گرمای هوا و وجود شاخ و برگ‌های خشک درختان در جنگل به شهروندان هشدار داد برای پیشگیری از حریق از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع جدا خودداری کنند.

سرهنگ گنجیان مقدم از شهروندان خواست هرگونه اخباری که در رابطه با سودجویان و غارتگران بیت المال و منابع طبیعی دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار