افتتاح ۳۰۰ پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس در استان قزوین

همزمان با هفته دفاع مقدس ۳۰۰ پروژه عمرانی برای محرومان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهدی صادق‌پور مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۳۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در حوزه‌های ساخت مخزن و لوله آب، راه، پل و خانه برای محرومان در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

سرهنگ مهدی صادق‌پور  با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اطعام نیازمندان در ایام ماه محرم امسال  افزود: با توجه به اینکه بیماری کرونا راهپیمایی عظیم اربعین را تحت‌الشعاع قرار داده، موکب‌ های اربعینی قزوین نه تنها تعطیل نخواهند شد بلکه محرم امسال در قزوین برپا شده و نذورات نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین  اضافه کرد: جهت رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، طبخ غذا در محرم و صفر تنها در منازل انجام شده و با رعایت کامل مسائل بهداشتی بین محرومان استان توزیع می‌شود.

او با اشاره به موج جدید بیماری کرونا در کشور و استان قزوین خاطرنشان کرد: سه کارگاه خیاطی تولید ملزومات بهداشتی با اشتغال‌زایی برای ۱۵۰ نفر نیروی کار در مناطق آبیک، آوج و بوئین زهرا در روز‌های آتی شروع به کار خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان با تاکید بر اینکه رزمایش کمک مومنانه همچنان پابرجاست، افزود: ۲۰ هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در هفته گذشته بین نیازمندان سطح استان قزوین توزیع شد.

صادق پور افزود:در ایام بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان مناطق محروم استان تعداد قابل توجهی بسته لوازم تحریر تحویل داده می‌شود و همچنین به میزان کمک خیرین تا قبل از ماه محرم به تعدای از زوج‌های جوان استان که در شرف ساخت زندگی مشترک خود هستند، جهیزیه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار