ادامه ثبت‌نام دوگانه سوز کردن خودرو‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از ادامه ثبت‌نام دوگانه سوز کردن خودرو‌ها در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : در حال حاضر هفت واحد کارگاهی مجاز تبدیل خودرو‌های تک سوز به دوگانه سوز در استان کرمانشاه فعال است.

او گفت : با توجه به استقبال خوب وانت‌بار‌ها و تاکسی‌دار‌ها از طرح دوگانه سوز کردن رایگان، ثبت‌نام این طرح ادامه خواهد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اولویت تاریخ ثبت نام در اجرای طرح افزود: صاحبان وسایل نقلیه عمومی می‌توانند با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت نام برای تبدیل رایگان خودروی خود به دوگانه سوز اقدام کنند.

او با تاکید به فعالیت ۷۴ باب جایگاه سی ان جی در استان، ادامه داد: از سرمایه گذاران برای احداث جایگاه سی ان جی در شهرستان‌هایی که تا کنون گازرسانی نشده بودند و هم اکنون در حال اتصال به شبکه گاز هستند، برای سرمایه گذاری و همکاری با مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دعوت به‌عمل می‌آید.

او گفت: طرح دوگانه سوز کردن تاکسی‌ها و وانت‌بار‌ها در سراسر کشور و با اهداف خاص خود در حال انجام است که استفاده مطلوب از گاز طبیعی، جلوگیری از قاچاق سوخت، ارزان و پاک بودن آن از جمله اهداف استفاده از سوخت سی ان جی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.