صداوسیما پشتیبان و تکیه گاه پلیس در ماموریت‌ها است

فرمانده انتظامی استان صداوسیما را پشتیبان و تکیه گاه مطمئن پلیس در بسترسازی، فرهنگ سازی و اجرای مطلوب ماموریت‌ها عنوان کرد.

صداوسیما پشتیبان و تکیه گاه پلیس در ماموریت‌ها استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر که همراه تعدادی از مسئولان انتظامی در دفتر مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر حضور یافته بود، با تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار بیان کرد: گذر از هر گردنه بسیار سختی که در این ۴۰ سال برای انقلاب اسلامی به وجود آمده بدون کمک صداوسیما میسر نبوده است، و رسانه ملی مانند لشکری بسیار قوی دشمن را از مرز‌های فرهنگی عقب رانده است.

او افزود: بی انصافی است که بگوییم رسانه ملی نتوانسته رسالت خودش را به خوبی انجام دهد. تمام رسانه‌های جبهه استکبار یک طرف و صداوسیمای جمهوری اسلامی هم یک طرف دیگر قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه صداوسیما و پلیس به نوعی دو بال حفظ امنیت، نظم و انضباط اجتماعی هستند گفت: صداوسیما تکیه گاه مطمئن پلیس در بستر سازی اجرای مطلوب وظایف و ماموریت هاست.

واعظی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی و انتظامی استان عنوان کرد: میزان کشف جرائم در استان بیش از ۹۰ درصد نسبت به وقوع است که وضعیت مطلوبی است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر هم به تعامل گسترده  این مرکز با پلیس اشاره کرد و استمرار و ارتقاء سطح همکاری‌ها را خواستار شد.

سیدحسین ناظر گفت: هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس در صداوسیما و فضای مجازی تاثیر بسیاری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد، به خصوص در حوزه پلیس فتا و راهنمایی و رانندگی.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.