تساوی پارس جنوبی جم در تبریز

پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک - یک رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم از ساعت ۱۹:۴۵ مقابل میزبان خود ماشین‌سازی به میدان رفت؛ تیمی که هدایت آن را افاضلی سرمربی پیشین پارس به عهده دارد.

سعید پورمحمد، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، بابک حاتمی، متین کریم‌زاده، پوریا آریاکیا، شهرام گودرزی، محمد نوریمحمود شفیعی (۵۴- همایون افتخاری (۸۸- ایمان باصفا))محمد ابراهیمی (۸۹- آدام همتی) و رضا خالقی‌فر بازیکنان تیم پارس جنوبی بودند که زیر نظر سید سیروس پورموسوی بازی کردند.

حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی (۵۴- محمد قادری)، فرید بهزادی‌کریمی (۶۹- عرفان افراز)، اتابک زارعی (۶۹- علی آل‌کثیر)، قائم اسلامی‌خواه، و بابک مرادی ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر هومن افاضلی در ترکیب ماشین‌سازی حضور داشتند.

این دیدار در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی تبریز برگزار شد و قضاوت آن را رضا عادل با کمک علی‌اکبر عظیم‌پور و عسگر محمدی بر عهده داشت.

پارس جنوبی جم با ۲۶ امتیاز با یک پله سقوط،  به رده پانزدهم جدول آمد و ماشین سازی با ۲۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

واریز ۱۵ میلیارد ریال به حساب پارسی‌ها

 نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است با پیگیری‌های صورت گرفته و کمک مسئولان استان بوشهر و شهرستان جم ۱۵ میلیارد ریال برای پرداخت به تیم فوتبال پارس جنوبی جم به حساب هیات فوتبال این شهرستان واریز شد.

حجت الاسلام موسی احمدی افزود: این مبلغ برای مخارج باشگاه و پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان بنا به درخواست مدیران باشگاه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

او ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های همه مسئولان شهرستانی و استانی تیم پارس جنوبی جم با کسب نتایج مناسب ضمن حفظ سهمیه لیگ برتری فوتبال برای این شهرستان و استان بوشهر، باعث شادی مردم و هواداران خونگرم خود شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.