امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تمام ناملایمات پرچمدار استان بود

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : ماموستا محمدی در طول ۲۱ سال امامت جمعه شهر کرمانشاه با تمام ناملایمات، پرچمدار تقریب، اخوت و محبت بین برادران اهل سنت و تشیع استان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام حجت اله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : ماموستا محمدی همیشه محور وحدت بود و خنثی کننده بسیاری از توطئه‌ها دشمنان و تفرقه انگیزان جامعه بود که در این عرصه جزء نیکی، چیزی به ذهن نمی‌رسد.

او گفت : امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه یکی از مدافعین واقعی و به حق نظام و انقلاب اسلامی بود که در بسیاری از بحران‌ها و برهه‌های این انقلاب در سنگر نماز جمعه مشغول وعظ، خطابه و دفاع از ارزش‌های انقلاب بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: ضایعه ماموستا محمدی برای استان، روحانیون، طلاب و مدارس علوم دینی اهل سنت استان بسیار سنگین است.

حجت الاسلام فاضلی افزود: ماموستا محمدی یک شخصیت اخلاقی، بسیار مهربان و عالمی وارسته و آگاه به زمان بود.

او افزود: او قبل از امامت جمعه کرمانشاه مدیریت دایره اهل سنت استان (دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان) بود و از بنیانگذاران این دفتر در استان بود که قدردان زحمات ایشان هستیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار