مجمع نمایندگان استان کرمان خواستار شد؛

سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اجرا شود

مجمع نمایندگان استان کرمان در جلسه با وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای کامل سند تحول بنیادین در مجموعه آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی امشب در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: نمایندگان مردم استان کرمان حاضر در این جلسه خواستار اجرای کامل سند تحول بنیادین در مجموعه آموزش و پرورش شدند.

او با بیان اینکه نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با حاجی میرزایی در محل وزارتخانه  آموزش و پرورش برگزار شد گفت: در این جلسه اسکندری‌نسب مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان و واعظی‌نژاد مدیر‌کل نوسازی مدارس استان کرمان نیز حضور داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه در این جلسه رسیدگی به وضعیت معیشت فرهنگیان استان کرمان مورد تاکید قرار گرفت، افزود: همچنین رسیدگی جدی و فوری وزارت آموزش و پرورش به وضعیت مسکن فرهنگیان در استان کرمان را خواستار شدیم.

او با بیان اینکه توجه ویژه به امر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مورد تاکید نمایندگان استان است و به وزیر آموزش و پرورش نیز اعلام شد تصریح کرد: در این راستا تجهیز و تکمیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان کرمان ضرورت دارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت مدارس در حال ساخت در استان کرمان در این جلسه گفت: ۳۰۰ مدرسه در حال احداث در استان کرمان تا پایان سال جاری تکمیل و تجهیز می‌شود.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار