مدیرکل کمیته امداد فارس:

بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان فارس شاغل شدند

مدیرکل کمیته امداد فارس از اشتغال هزار و ۴۹۳ نفر از مددجویان فارس و جذب ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به اشتغال هزار و ۴۹۳ نفر از مددجویان فارس در ۴ ماهه نخست امسال، اظهار کرد: از تعداد هزار و ۳۳۳ طرح ایجاد شده، ۲۶۹ مورد در زمینه مشاغل خانگی و هزار و ۶۴ مورد نیز در زمینه خوداشتغالی بوده است.

او با اشاره به اینکه ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان استان جذب شده است، ادامه داد: از این میزان تسهیلات، ۸۰ میلیارد ریال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۳۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری و از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

بذرافشان افزود: در این مدت هزار و ۳۳۳ طرح اشتغال ایجاد شده است که از این تعداد ۸۲۰ طرح اشتغال برای زنان و ۵۱۳ طرح اشتغال نیز برای مردان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه وام‌های اشتغال بر اساس محل سکونت مجری طرح داده می‌شود، گفت: همچنین در ۴ ماهه نخست امسال، ۵۶۳ طرح شهری با اعتبار ۱۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ۷۷۰ طرح روستایی نیز با اعتبار ۲۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

او در خصوص نوع مشاغل ایجاد شده در طی این مدت، اضافه کرد: ۵۵۹ طرح در مشاغل خدماتی، ۵۵۰ مورد دامپروری، ۱۵۰ مورد صنایع‌دستی و ۷۴ مورد کشاورزی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار