پلمب در انتظار واحد‌های آلاینده بوکان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان از پایش واحد‌های صنعتی و خدماتی این شهرستان خبرداد و گفت: واحد‌هایی که نسبت به هشدار‌ها بی توجه باشند پلمب می‌شوند.

آوات بازیار، رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: به منظور اجرای مصوبات جلسه بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی، خدماتی شهرک صنعتی بوکان، ستادی متشکل از نمایندگان ادارات فرمانداری، شبکه بهداشت ودرمان، محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مسئول شهرک صنعتی بوکان از واحد‌های بازیافت پلاستیک و کاغذ و واحد‌های قالیشویی مستقر در شهرک صنعتی بازدید کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان افزود: واحد‌های بازیافت پلاستیک و کاغذ که قبلاً به دلیل استاندارد نبودن خروجی فاضلاب توسط اداره حفاظت محیط زیست و شرکت شهرک‌های صنعتی استان پلمب شده بودند به صورت غیر مجاز اقدام به فک پلمب کرده اند.

به گفته بازیار، پس از برگزاری جلسه مشترک با ادارات ذکر شده تصمیماتی از قبیل بازدید مشترک و صدور اخطاریه در قالب ستاد اخذ شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان در پایان تاکید کرد که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در صورت تکرار آلودگی واحد‌ها نسبت به پلمب آن‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.