مدیر مخابرات منطقه خوزستان:

تکنولوژی ۲۷ سایت همراه اول در خوزستان ارتقا یافت

فلاح زاده با نصب و راه اندازی تجهیزات بر روی ۲۷ سایت همراه اول، شبکه ارتباطات سیار خوزستان توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و برخورداری شهروندان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول نصب تجهیزات مخابراتی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: به منظور جلب رضایت مشترکان با همت و تلاش کارشناسان فنی مخابرات منطقه خوزستان، تجهیزات فنی بر روی ۲۷ سایت پر سرعت شهری و جاده‌ای - روستایی و در مناطق پر ترافیک همراه اول استان، براساس زمان بندی و در موعد مقرر نصب و به بهره برداری رسید.

فلاح زاده اظهار داشت: در ادامه پروژه توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه اندازی تجهیزات و ارتقای تکنولوژی ۲۷ سایت به نسل ۳G و ۴G در نقاط مختلف شهرستان‌های آغاجاری، اندیمشک، اندیکا، اهواز، ایذه، باغملک، باوی، بندرماهشهر، بهبهان، دزفول، رامشیر، شوش، لالی و هویزه، شبکه ارتباطی همراه اول در مناطق تحت پوشش، توسعه بیشتری یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: مشترکان همراه اول می‌توانند با داشتن گوشی تلفن همراه هوشمند و تبدیل رایگان سیم کارت معمولی خود به U SIM در دفاتر خدمات ارتباطی و برخورداری از ۱۵ و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه، می‌توانند از خدمات و تکنولوژی به روز و اینترنت پر سرعت همراه اول بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.