پیدا شدن جسد کوهنورد تهرانی در قله دماوند+تصاویر

جنازه یک کوهنورد تهرانی که روز شنبه به قصد صعود به قله دماوند رفته بود در ارتفاع ۳۰۰۰ متری قله پیدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،لشکری رئیس پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر رینه گفت: کوهنورد هفتاد ساله اهل تهران هنگام پایین آمدن از قله دماوند در ارتفاع ۵۰۰۰ متری به علت مه آلود بودن هوا، مسیر را گم می‌کند و به طرف شمال شرقی روستای ناندل در دره یخار منحرف می‌شود.

 
 
هلال احمر آمل
لشکری افزود: چهار گروه کوهنوردی که در حال صعود به دماوند بودند چندین ساعت جستجو و تلاش کردند، اما به علت مه آلود بودن هوا تلاش‌های آنان ثمربخش نبود.

او ادامه داد: دو گروه جستجو و نجات از جمعیت هلال احمر آمل نیز به منطقه اعزام شدند اما تلاش‌های آنان نیز بی فایده بود و نتوانستند این کوهنورد را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

رئیس پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر رینه تصریح کرد: یک چوپان صبح دیروز دوشنبه ۲۰ مرداد به هلال احمر اطلاع داد که یک کوهنورد را در فاصله دور دیده که بدون حرکت روی تخت سنگی نشسته است و به فریاد‌های او پاسخی نمی‌دهد.

پیدا شدن جسد کوهنورد تهرانی در قله دماوند

او ادامه داد: گروه‌های جمعیت هلال احمر با راهنمایی‌های چوپان، به دره یخار در ارتفاع ۳۰۰۰ متری دماوند اعزام و با جسد این کوهنورد روبرو می‌شوند.
رئیس پایگاه امداد و نجات کوهستان هلال احمر رینه با بیان اینکه بر اساس شواهد این کوهنورد هنگام پایین آمدن سقوط کرده و جان خود را از دست داد، افزود: جنازه این کوهنورد هفتاد ساله تهرانی تحویل پاسگاه رینه و پزشکی قانونی آمل شد.
 
انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
70ساله ؟!!تنها ؟؟!!!کوه؟؟؟!!!!!اونم دماوند؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۴:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
ورزش حرفه ای دشمن سلامتی است.
آخرین اخبار