مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی:

کارکنان خبر شبکه آفتاب سربازان و افسران خط مقدم جنگ نرم و فرهنگ‌سازی

دبیقی گفت: خبرنگاران و کارکنان معاونت خبر شبکه آفتاب سربازان و افسران خط مقدم جنگ نرم و فرهنگ‌سازی هستند.

 داریوش دبیقی مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی در حاشیه قدردانی از خبرنگاران شبکه آفتاب در معاونت خبر صدا و سیمای استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: در مجموع عزیزان خبرنگار و کارکنان معاونت خبر شبکه آفتاب سربازان و افسران خط مقدم جنگ نرم و فرهنگ‌سازی هستند.

دبیقی افزود: این عزیزان برای خدمت به مردم، برای فرهنگ‌سازی، حتی برای یک بازدید چند ثانیه‌ای در کنار کادر درمان بار‌ها حضور پیدا کردند و تک تک این آقایان و خانم‌هایی که در این مجموعه هستند هر کدام یک بار یا دوبار در شرایط سخت کرونایی گزارش گرفتند.

او اضافه کرد: خیلی از گزارش‌هایی که در واحد در حوزه معاونت خبر مرکز ما تولید شده گزارش‌های خوب و زیبایی در راستای فرهنگ‌سازی است و اینکه مردم باید رعایت کنند و در کنار کاردرمان باشند و در کنار مسئولین باشند.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی بیان کرد: بسیاری از گزارش‌های تولید شده در معاونت خبر شبکه آفتاب برای کل کشور برند شده و وزارت بهداشت و درمان و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی گزارش مرکز ما را بارگذاری کرده و درکل فضای عمومی کشور بارگذاری شده است.

او خطاب به استاندار مرکزی ادامه داد: تشکر می‌کنیم از حضور جنابعالی از اینکه همیشه محبت داشت به مجموعه صدا و سیما به ویژه در حوزه خبر مرکز ما تشکر ما در این مرکز تولید و تهیه اخبار و گزارش‌های خبری که فراهم میکنید مصاحبه‌هایی که میکنید

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.