تصویب ۱۵۲ طرح اشتغالزایی در گیلانغرب

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: ۱۵۲ طرح با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گیلانغرب تصویب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بابایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت:طرح‌های تصویب شده  شامل ۱۳۰ طرح خود اشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و ۲۲ طرح کشاورزی از محل کمک‌های فنی و حرفه‌ای با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۲ نفر است.

او با بیان اینکه ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحد‌های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان اختصاص یافته است افزود: در بخش تسهیلات واحد‌های آسیب دیده از کرونا از مجموع ۳۹۸ طرح ارجاع شده به بانک‌های این شهرستان تاکنون ۱۲۵ طرح با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال با اشتغال ۱۳۷ نفر پرداخت شده است ومابقی در حال انجام است.

او افزود: براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا سهم شهرستان گیلانغرب ۱۳۰ میلیارد ریال تعیین و اختصاص یافته است که تعداد ۶۷۸ طرح از طرف صاحبان بنگاه‌های اقتصادی در سامانه کارا ثبت نام  کردندو پس از بررسی واحد‌های آسیب دیده از کرونا از تسهیلات اختصاص یافته دولت برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار