کشف ۱۲۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۱۲۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده و در اوزان بالا فعالیت داشته و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر اصلی قاچاق در شرق کشور تحویل گرفته و مترصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به استان‌های مرکزی کشور از جمله استان البرز است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر حرکت خودرو، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در محور‌های مواصلاتی شهرستان بم مستقر شده و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت موفق به شناسایی خودرو متهم شدند.

سرهنگ  عسکری گفت: ماموران پس از مدتی تعقیب خودروی حامل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه ضمن متوقف کردن خودرو، راننده آن را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۱۲۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.