به صدا در آمدن زنگ خطر تعطیلی کارگاه ماسک درشهرستان خوسف

مدیر عامل شرکت پوشاک آسمان خاوران کویر شهرستان خوسف از خطر تعطیلی کارگاه تولید ماسک در این شهرستان خبرداد.

لطیفی مدیر عامل شرکت پوشاک آسمان خاوران کویر شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در این کارگاه روزانه ۳ هزار ماسک عرضه و تولید می‌شود، اما به دلیل کمبود و گرانی پارچه در آستانه تعطیلی این واحد تولیدی هستیم.

او افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا و همچنین نوسانات ارزی بازار، قیمت پارچه‌های ماسک افزایش چشمگیری داشته است.

لطیفی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد : از ابتدای فروردین امسال و باتغییر کاربری این کارگاه ها از خیاطی به تولید ماسک در بحث تأمین ماسک ورود پیدا کردیم و در اختیار مدافعان سلامت، مردم و دارو خانه‌ها قرار دادیم.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت پوشاک آسمان خاوران کویر شهرستان خوسف عنوان کرد: این کار گاه ها به صورت دوشیفت و با ظرفیت  ۱۰ نیرو خانم فعالیت می کند.

فعالیت ۳ کارگاه تولید ماسک در شهرستان خوسف

او گفت: در حال حاضر ۳ کارگاه در شهرستان خوسف به منظور تامین ماسک مردم برای مقابله با کرونا فعالیت دارند.

لطیفی با اشاره به تاکید مسئولان به استفاده از ماسک، اظهار کرد: با توجه به نیاز جامعه به این کالای بهداشتی، باید با ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا جلوی بازار سیاه پارچه راگرفت تا با قیمت مناسب تری در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت پوشاک آسمان خاوران کویر شهرستان خوسف با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان بیان کرد: الزام استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی، سه اصل اساسی در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا به شمار می‌رود که این مهم نیازمند همکاری و همراهی مردم است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار