۱۵ واحد کارگاهی در زاهدان به بهره‌برداری رسید

۱۵ واحد کارگاهی با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و یک واحد تولیدی امروز به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک به صورت ویدئوکنفرانسی توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در زاهدان به بهره‌برداری رسید.

داودشهرکی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: کارخانه صنایع غذایی سجاد یکتا در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد شده است.

داودشهرکی میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی را ۸۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ماشین آلات این واحد داخلی و به ارزش ۲۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال است.

او ظرفیت تولید این کارخانه را ۶ هزار تن انواع ماست،دوغ و شیر پاستوریزه عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح برای ۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صنایع کوچک و متوسط براساس مزیت و قابلیت‌های بومی و منطقه‌ای که دارا هستند بستر ساز توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات و در نهایت ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر گذارند.

او  خاطرنشان کرد: ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی برای گرامیداشت جایگاه صنایع کوچک و متوسط است و با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم با عزم و اراده ای دوچندان برای کمک به رونق و جهش تولید و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار