۴۲ محله در بافت فرسوده ی البرز باز سازی می شود

استاندار البرز گفت: ۴۲ محله در بافت ناکار آمد شهری استان احصاء شده که حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در آن مستقر هستند.

۴۲ محله در بافت ناکارآمد شهری البرز در دستور بازسازی و ساماندهی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان گفت: بازآفرینی شهری از سال ۹۳ در دستور برنامه‌های دولت قرار گرفت و دستورالعمل آن نیز به استان‌ها از جمله ابلاغ شد.

شهبازی گفت: ۴۲ محله در بافت ناکارآمد شهری استان البرز احصا شده که حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در آن مستقر هستند که  در این محله‌ها فعالیت‌های خاصی باید در دستور برنامه قرار گیرد و تکالیف دستگاه‌ها و بانک‌ها مشخص و اعمال شود.

استاندار البرز افزود: انتظار می‌رود ستاد بازآفرینی شهری از امروز با اهتمام ویژه دنبال شود و مصوبات آن به صورت ساختاریافته و نظام‌مند تا حصول نتیجه پیگیری شود و  بخش بزرگی از بار سنگین تحقق انقلاب اسلامی بر دوش طبقه متوسط و اقشار ضعیف جامعه بوده که در مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان فشانی کرده اند.

او گفت: بر این اساس باید برای رفاه و آرامش این اقشار تلاش بیشتری داشته باشیم، همان طور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و نمونه‌ای از آن طی ماه‌های اخیر حمایت‌های ویژه‌ای از آسیب دیدگان شیوع کرونا صورت گرفت.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.