کمک میلیاردی مردم کرمان در امر مدرسه سازی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: برای سال نود و نه ۲۰۰ میلیارد تومان جذب مشارکت‌های مردمی پیش بینی شده است که از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: در دوسال اخیر ۳۰۲ مدرسه در قالب یک هزارو ۳۴۵ کلاس درس از محل کمک‌های مردمی افتتاح و کلنگ زنی شده است.

او افزود: برای سال ۹۹، ۲۰۰ میلیارد تومان جذب مشارکت‌های مردمی پیش بینی شده است که از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان آن جذب شده است که این امر، گویای رشد ۳ برابری مشارکت‌های مردمی در آموزش وپرورش استان کرمان بوده است.

اسکندری نسب از پایش اطلاعات تک تک دانش آموزان استان در زمینه آموزش مجازی خبر داد و افزود: برای تمامی دانش آموزان متناسب با امکانات برنامه ریزی صورت گرفته است.

او از اجرای طرح گفتمان تحول در راستای اجرای بسته‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: گفتمان سازی بسته‌های تحولی ضرورتی انکار ناپذیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تحصیل یک سوم دانش آموزان استان در مناطق محروم خواستار همکاری مجلس با آموزش و پرورش برای تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت شد.

اسکندری نسب از انعقاد تفاهم نامه همکاری با یک موسسه برای حمایت از آموزش مجازی در شهرستان‌های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب، رودبار جنوب و ریگان و آموزش و پرورش عشایری خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار