۳ مدیر متخلف مدرسه در خراسان رضوی در انتظار قانون

رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳ مدیر متخلف مدرسه در استان خراسان رضوی جهت بررسی و صدور حکم به هیات بدوی تخلفات کارکنان آموزش و پرورش استانی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی افشار رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:۳ مدیر متخلف مدرسه در استان خراسان رضوی جهت بررسی و صدور حکم به هیات بدوی تخلفات کارکنان آموزش و پرورش استان معرفی شدند.
 
او افزود: تخلف این سه مدیر دریافت وجه اجباری از والدین در زمان ثبت‌نام بوده است که پس از مراحل صدور تذکر شفاهی و کتبی به هیات رسیدگی به تخلفات معرفی شده‌اند.

رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که از آغاز ثبت‌نام در مدارس برای سال تحصیلی جدید تاکنون بیش از دو هزار بازدید نظارتی از مدارس انجام شده است ادامه داد:در این مدت ۱۲ مدیر متخلف تذکر کتبی دریافت کرده‌اند.
 

بیشتر بخوانید


افشار بیان کرد: والدین در درجه اول شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد به شماره ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام کنند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.