اسماعیلی خبر داد؛

۵ متهم پرونده پتروشیمی همچنان متواری هستند

«۵ متهم پرونده متواری هستند» این بخشی از اظهارات صبح امروز سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت متهمان متواری پرونده پتروشیمی است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «۵ متهم پرونده متواری هستند» این بخشی از اظهارات صبح امروز  غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت متهمان متواری پرونده پتروشیمی است.

اسماعیلی گفت: این افراد خارج از کشور هستند؛ ۳ نفر از آن‌ها قبل از تشکیل پرونده خارج از کشور بودند و یک نفر آقای شریفی نیک نفس در زمانی که پرونده در دادسرا بوده خارج شده است، آن زمان وی ممنوع الخروج نبوده و آقای علی اشرف ریاحی هم ممنوع الخروج بوده و با پاسپورت دیگری از کشور خارج شده است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: اقدامات لازم با پلیس بین‌الملل انجام شده است و فعلا عدم حضور آن‌ها در پرونده خللی وارد می‌کند و اگر حکمی صادر شد، از اموال داخل کشور آن‌ها استیفا می‌شود.

گفتنی است؛ پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پتروشیمی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام روز گذشته برگزار شد و قاضی مسعودی مقام راجع به این پرونده گفت: اینکه پول دیگران جای دیگر مصرف شود، قابل قبول نیست و هر شخصی هر میزانى وجه برده، باید برگرداند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار