دست زمین خواران از اراضی ملی چالوس کوتاه شد

۱۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان چالوس آزاد سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی تصرف ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی توسط افرادی سودجو در یکی از مناطق ساحلی شهرستان چالوس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران پلیس آگاهی و یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس، زمین‌های تصرف شده از چنگ این افراد که در قالب یک باند چهار نفره اقدام به تصرف این زمین‌ها کرده بودند آزاد سازی شد.

بیشتر بخوانید:

سردار میرزایی ارزش زمین آزاد شده از چنگ این زمین خواران را برابر نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، افزود: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
شما گفتين ما هم گفتيم به به ..دمشون گرم .تموم شدنی نیستتتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
قایمشهر روستای مازندران هم زمین خواران بیداد میکنن حدود ده تا مشاور املاک در این روستاست لطفا پیگیری کنید تا باغات این روستا تبدیل به ویلا نشود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
چند روز پیش کنار جاده چالوس در زیر سایه درخت با خانواده قصد خوردن صبحانه داشتیم که فردی آمد و با ناراحتی اعلام نمود این قسمت شما نمی تواند صبحانه میل کنید این حاشیه جاده مربوط به باغ خانوادگی پونک می باشد. زمانی که به ایشان اعتراض نمودم که این حاشیه جاده می باشد نه باغ سعی کرد با تهدید و تحریک بنده دعوا را شروع نماید و اعتراض داشتند این قسمت حاشیه جاده فقط برای افرادی است که می خواهند از باغ خانوادگی استفاده نمایند.
آقای رئیسی لطفا جاده خواری را نیز پیگیری کنید. دیگر در کنار جاده چالوس نیز امنیت برای خانواده ها وجود ندارد و برای استراحت نیز باید پول پرداخت نمود و در صورت اعتراض باید کتک مفصل خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
12هزار متر زمین خواری؟؟؟؟؟
اونوقت ما یک متر بخواهیم اضافه بنا بزنیم، ماموران شهرداری مثل گرگ میریزن بالا سر منزل.
آقای رئیسی دمت گرم که این بی نظارتی دولت رو داری جبران میکنی.