ابراز دلتنگی شاعر انقلاب از برگزار نشدن دیدار شاعران با مقام معظم رهبری

شاعر جوان اصفهانی گفت: بسیار دلتنگ ملاقات با مقام معظم رهبری هستیم و دعا می‌کنیم با مقابله با ویروس کرونا جلسات دیداری و هم‌نشینی شاعران با رهبر انقلاب برگزار شود.

محمد حسین ملکیان شاعر انقلاب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بنده افتخار این را داشتم که چهار بار در جلسات شعرخوانی شاعران با مقام معظم رهبری حضوری داشته باشم و دوبار توفیق شد تا اشعار خود را در برابر ایشان و سایر شاعران بخوانم.

او ادامه داد: جلسات دیدار با مقام معظم رهبری جلسات متفاوتی با سایر جلسات و دیدار‌ها در کشور هستند و این تفاوت در دیدار با شاعران بیشتر به چشم می‌آید و می‌توان گفت همنشینی شاعران با مقام معظم رهبری منحصر به فرد است.

این شاعر انقلاب بیان کرد: کاملا مشخص است که شعر در دیدگاه مقام معظم رهبری جایگاه ویژه دارد تا جایی که در نشست ایشان با شاعران، نحوه نشستن شاعران با مقام معظم رهبری هم تراز است و این نشانه اهمیت دادن رهبر انقلاب به جایگاه شعر است از طرفی جلسات بسیار صمیمی برگزار می‌شود هر چند که بسیاری از صحبت‌ها و مباحث این هم نشینی در قاب تلویزیون دیده نمی‌شود.

ملکیان عنوان کرد: دو باری که در محضر حضرت آقا شعر خواندم به جرات می‌توانم بگویم از کم استرس‌ترین شعرخوانی‌های من بوده است و این در صورتی است که دیدار شاعران با حضرت آقا بزرگترین اتفاق ادبی کشور است و  به واسطه صمیمیتی که در فضا وجود دارد هرگونه استرس  از بین می‌رود.

او در خصوص بهترین خاطره خود از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: در دیدار دومی که نزد حضرت آقا بودیم بسیاری از همکاران نمی‌دانستند که من فرزند جانباز هستم، پس از شعر خوانی من مقام معظم رهبری فرمودند شما فرزند جانباز هستید یا از زبان فرزند جانباز شعر را سروده اید که در آنجا من گفتم که من فرزند جانباز هستم که ایشان فرمودند سلام من را به پدرتان برسانید، این موضوع برای همکاران و دوستان من جالب بود، چون تا آن لحظه کسی نمی‌دانست که پدر بنده جانباز است.

این شاعر انقلاب با ابراز ناراحتی از شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن دیدار شاعران با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: آخرین مرتبه‌ای که موفق به دیدار مقام معظم رهبری شدم به ایشان عرض کردم اگر امکانش هست و حقی از دیگران ضایع نمی‌شود حتی نه برای شعرخوانی فقط در جلسات حضور داشته باشم تا دیدار‌ها تازه شود که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا دیدار شاعران با مقام معظم رهبری برگزار نشد.

ملکیان افزود: هرچند که بسیار دلتنگ ملاقات با مقام معظم رهبری هستیم و دعا می‌کنیم با مقابله با ویروس کرونا جلسات دیداری و هم‌نشینی با رهبر انقلاب با همان حرارت و طراوت گذشته برگزار شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.