ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در کشور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالن شهدای دولت استانداری همدان  گفت:  براساس مصوبه هیات دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۰ هزار واحد مسکونی را در سطح کشور برای جامعه ایثارگری خواهد ساخت که طرح ۲ هزار واحدی در همدان برای اجرایی کردن این مصوبه در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: بر همین اساس برای ساخت و تامین زمین ۲ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران و خانواده شهدا با استانداری همدان تفاهم‌نامه امضاء شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  بیان کرد:  براساس این‌تفاهم نامه زمین موردنظر برای ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران توسط استانداری همدان تامین و ساخت این واحد‌ها توسط بنیاد شهید پیگیری می‌شود.

اوحدی گفـت:  ساخت این واحد‌های مسکونی بزودی پس از جانمایی مناسب کلنگ زنی خواهد شد.

او در حاشیه امضا این تفاهم‌نامه گفت: رئیس جمهوری بر تامین ۱۲ هزار مسکن جامعه ایثارگری در کشور تاکید داشت که با توجه به ظرفیت استان‌ها این رقم به ۲۰ هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: علاوه بر ساخت این واحد‌ها موضوع افزایش سقف وام مسکن جامعه ایثارگری برای تامین مسکن نیز به تصویب هیات دولت رسیده است.

استاندار همدان نیز در این رابطه گفت: کمیته پیگیری این طرح، به منظور انجام بررسی‌های لازم و آغاز سریع طرح تشکیل می‌شود تا با مدیریت جهادی بتوان مسکن ایثارگران را به نتیجه برسانیم.

سید سعید شاهرخی افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از ایثارگران واجد شرایط دریافت زمین هستند و استان تعهد می‌کند، زمین مورد نیاز را به ترتیب اولویت در شهرستان‌ها فراهم کند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
کاش برای بقیه ی ملت هم مسکن بسازند مخصوصا جوانان، بقیه هم آدم هستند !
آخرین اخبار