روشنک: زمان برگزاری فینال جام حذفی پس از جلسه با اسکوچیچ مشخص می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال گفت: زمان برگزاری فینال هنوز به طور قطعی مشخص نیست و در این خصوص باید با اسکوچیچ جلسه برگزار کنیم.

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها اظهار داشت: قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد و براساس آن تراکتور و نفت مسجد سلیمان در تبریز به مصاف هم می‌روند و دربی پایتخت هم میان استقلال و پرسپولیس، این بار در جام حذفی برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها طی روز‌های چهارم و پنجم شهریور، یعنی ۵، ۶ روز پس از آخرین هفته لیگ برتر برگزار خواهد شد و فردا زمان دقیق بازی‌ها را اعلام خواهیم کرد.  

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره زمان برگزاری فینال این رقابت‌ها گفت: براساس قرعه کشی که در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار شد، ورزشگاه پارس شیراز به عنوان میزبان بازی فینال جام حذفی انتخاب شد و لازم است این ورزشگاه، ملاک‌های مدنظر سازمان لیگ را داشته باشد. زمین چمن این ورزشگاه و برخی چیز‌های دیگرمشکلاتی دارند که باید رفع شوند. زمان برگزاری فینال هنوز به طور قطعی مشخص نیست و باید با اسکوچیچ جلسه برگزار کنیم تا در صورت موافقت او، بازی فینال را با فاصله کمی بعد از نیمه نهایی برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید:


روشنک در ادامه گفت: نظر اسکوچیچ درباره زمان بازی فینال، در محل این بازی هم تاثیرگذار است، زیرا اگر قرار باشد بازی فینال به فاصله چند روز بعد از مرحله نیمه نهایی برگزار شود، ورزشگاه پارس شیراز با شرایطی که در حال حاضر دارد نمی‌تواند میزبان بازی فینال باشد، اما اگر فرصت لازم میان بازی‌های مرحله نیمه نهایی و فینال باشد، احتمال دارد مشکلات این ورزشگاه برای میزبانی از فینال جام حذفی برطرف شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.