اعلام وضعیت سفید کرونا در اندیمشک حاصل تلاش کادر بهداشت و درمان است

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: اعلام موقعیت سفید کرونا در این شهرستان نتیجه تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان  اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اعلام موقعیت سفید شهرستان از بیماری کرونا نتیجه تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی است و اعلام وضعیت سفید به معنای پایان بیماری کرونا نیست.

او افزود: سیاست‌ها و استراتژی‌های حوزه بهداشت و درمان انکار ناشدنی و ستودنی است که با توجه به موقعیت جغرافیایی، اقلیمی و بافت جمعیتی توانستیم شهرستان را در شرایط سالم نگه داریم.

روحانی تصریح کرد: کار بهداشت و درمان دربیمارستان امام علی (ع)، تمام مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت، تلاش پزشکان، پرستاران، بهورزان، مراقبین سلامت، کارشناسان بهداشتی و کلیه کارکنان بهداشت و درمان شهرستان همراه با روحیه ایثار و از خودگذشتگی دوران دفاع مقدس تا شکست بیماری کرونا ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: فاصله گذاری اجتماعی، خودداری از حضور در تجمعات، استفاده از ماسک در مکان های شلوغ، شست و شوی مرتب دست‌ها با آب و صابون و استفاده از مواد ضدعفونی کننده راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.