سردار معروفی:

سند مکتب حاج قاسم رسانه ای می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از تدوین سند مکتب حاج قاسم خبرداد و گفت: این سند هفته آینده رسانه ای خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله امروز به مناسبت روز خبرنگار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان و مدیران بخش های مختلف این مرکز دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از همراهی مجموعه صدا وسیمای استان با برنامه های بسیج، سپاه و جبهه انقلاب تشکر کرد و گفت: حضرت امام راحل (ره)، صدا و سیما را یک دانشگاه عمومی برای بهره برداری همه مردم، در حوزه انتشار خبر، سیاسی و امنیتی عنوان کرد.

او افزود: شبکه های صدا وسیما، مثل دانشگاه انقلابی است و نقش این مجموعه عظیم در جهت دهی اهداف والای نظام انقلاب اسلامی ستودنی است .

سردار معروفی با بیان اینکه امروز تمام تلاش دشمنان نسبت به نظام و مردم ما عملیات روانی و اصل عملیات روانی دشمن، گرفتن شجاعت از مردم است، با اشاره به فرمایش مقام معظم هبری تصریح کرد: هدف گذاری دشمنان، قطع کردن دست نظام جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت است؛ بنابراین شما ببینید دشمن از فضای به وجود آمده در لبنان بهره برداری کرد.

او با بیان اینکه دشمن مشکلات نظام را به امام جامعه بر می گرداند، بیان داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری؛ اگر ما بتوانیم بر جریان تحریف فائق بیاییم در جریان تحریم فائق خواهیم آمد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه در کنار صدا و سیما بوده، هست و خواهد ماند؛ چون فرمانده ما حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است و نگاه سپاه و صدا و سیما جامع الاطراف است و حزبی و گروهی نیست.

او با اشاره به اینکه عملیات روانی با آن همه قدرت تخریب، ابزارش رسانه است که اگر بتوانیم این ابزار را از آن بگیریم، شکست می خورد، افزود: ارتباط سپاه و رسانه فقط محدود به بسیج و سپاه نیست؛ بلکه همه سپاه در کنار صدا و سیما است و اولین کسی که کنار صدا و سیما قرار می گیرد و قرار خواهد گرفت در همه زمان ها، سپاه است.  

سردار معروفی با بیان اینکه فرهنگ، تغییر نگرش است، بیان داشت: حاج قاسم بزرگ ترین شخصیت فرهنگی و نظامی و سیاسی بود؛ چون حرف و هدف امام (ره) و رهبری را عملیاتی کرد و با دست در دست ولی امر داشتن توانست تمام معادلات نظام کفر و زور و استبداد را به هم بریزد، آنچنانکه بزرگترین شخصیت سیاسی فلسطین (اسماعیل هنیه ) در موردش عنوان شهید قدس را بکار می برد.

او با بیان اینکه سند مکتب حاج قاسم به همت استاندار، امام جمعه و فرمانده سپاه نوشته شده و هفته آینده رسانه ای خواهد شد، از مدیرکل صدا و سیمای کرمان خواست به عنوان مدیر کارگروه رسانه مکتب حاج قاسم با همکاری همکاران پرتلاش خود، مثل همیشه خوش بدرخشند.

در این دیدار احمد علیرمضانی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان با بیان اینکه 300 رسانه رسمی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی فعالیت دارند و هدفشان شکستن مقاومت مردم ایران و جبهه انقلاب اسلامی است به اتفاقات اخیر لبنان و هدف رسانه های معاند برای تحت الشعاع قرار دادن دستاورد های حزب الله اشاره کرد و گفت: هنوز صدا و سیما ملجأ آمال مردم و در خط مقدم جنگ روایت و تحریف واقعیت ها است.  

او افزود: مخاطب صدا و سیمای مرکز کرمان نسبت به چهار سال قبل افزایش داشته است.

در پایان این دیدار فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اهدای لوح سپاس از زحمات مدیران و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان قدردانی کرد.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار