چوبینه خبر داد؛

جداسازی کارگران کرونایی شهرداری از دیگران

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده از سوی این شرکت برای پیشگیری از ابتلای کارگران شهرداری به ویروس کرونا توضیحاتی داد.

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور گفت: آموزش، توصیه‌های گفته شده و نظارت مسئولان از سری اقدامات پیشگیرانه انجام شده است تا همکاران درگیر کرونا نشوند و مردم در مراوداتی که با کارمندان شهرداری دارند، به مخاطره نیفتند.

چوبینه ادامه داد: هر زمان که یکی از کارمندان ما مبتلا به کرونا شود، سریعا از بقیه جدا می‌شود تا باعث آلودگی سایر افراد نشود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه امکانات لازم به پرسنل شهرداری داده می‌شود، گفت: اگر پرسنل به رعایت نکات بهداشتی کم توجه باشند، باید این نکته را به آن‌ها یادآور شد که سلامتی خود و دیگران را با استفاده از ماسک و دستکش و ... تضمین کنند.

چوبینه با اشاره به هزینه درمانی کارمندان شهرداری در زمان درگیر شدن به ویروس کرونا گفت: کارگران علاوه بر پوشش بیمه تأمین اجتماعی از حمایت شهرداری هم برخوردار خواهند بود و اغلب این کارگران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار