سلطانی فر: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اراده و تفاهم ملی وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان در نشست خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرابورس دنبال می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اجماع نهاد‌های مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه و در ادامه افزود: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، بدور از انتقاد‌های خرده بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی سازی در حال انجام است.

سلطانی فر با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه بخش خصوصی بیان کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با واگذاری این ۲ تیم ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آن‌ها شکوفا می‌شود و هواداران عملا در اداره آن‌ها سهیم می‌سوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: اگر امروز به فکر خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آن‌ها تنها متکی به درآمد‌های محدود فعلی باشیم، مسلما در آینده گرفتاری‌های عمیق تری پیدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
آقای وزیر تا کی وعده و وعیـــــد ؟؟تا کی میخوای بیت المالو خرج دو تیم حکومتی کنی و شائبه تبانی رو جون فوتبال کشورمون بندازین؟!!!!
آخرین اخبار