ناقص ماندن دیواره ساحلی معمولان نتیجه ناتوانی برخی مسئولان است

امام جمعه معمولان گفت: دادن وعده‌های توخالی که قابل اجرا نیست باعث ایجاد ناامیدی در مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   حجت‌الاسلام حسن رضایی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار داشت: اگر وعده‌ای اجرایی نمی‌شود و توان تحقق ندارد، مسئولان آن را به مردم نوید ندهند، زیرا این عمل موجب بدبینی و ناامیدی در مردم می‌شود.

وی افزود: مردم وقتی از وعده‌های مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ناامید می‌شوند به دفتر امام جمعه مراجعه‌های مکرر دارند که این نشان می‌دهد وعده‌های عملی نشده آن‌ها را دلسرد کرده است.

امام جمعه معمولان با بیان این‌که جلسات باید خروجی داشته باشد، گفت: مصوبه‌هایی که در جلسه‌های لحاظ می‌شود اگر اجرا و عملیاتی نشود علاوه بر ایجاد ناامیدی در مردم، تنها اتلاف وقت و انرژی است.

وی مشکلات معمولان را از ورودی تا خروجی شهر متعدد دانست و افزود: پروژه دیواره ساحلی شهر معمولان علاوه بر مشکلاتی که از نظر کارشناسی دارد و بر آن انتقاد وارد است، با توجیه عدم بودجه، متوقف شده که با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش این پروژه نیمه کاره و ابتر مانده که این امر عدم پیگیری و ناتوانی برخی مسئولان را می‌رساند.

رضایی یادآور شد: مصوبات باید در راستای خوش بین بودن و ایجاد امید در مردم اجرا و عملیاتی شوند که متوقف شدن پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های حیاتی ناامیدی را به مردم تزریق می‌کند.

وی عنوان کرد: بلاتکلیفی ۴۲ واحد مسکونی سیل‌زدگان شهر معمولان که در آن‌ها بسر می‌برند با اختلاف‌نظر بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای مردم را یک بام و ۲ هوا نگه‌داشته که باید تعیین تکلیف شود یعنی اگر در حریم رودخانه قرار دارند، جابجا شوند، در غیر این صورت چرا مسئولان به مردم اعلام کردند که منازل خود را تخلیه کنند.

امام جمعه معمولان گفت: سایت شهید سلیمانی این شهر که محل احداث منازل سیل‌زدگان معمولان است بیش از ۵۰ درصد نیمه کاره مانده که با توجه به وعده رئیس بنیاد مسکن برای ادامه کار نیاز به تسهیلات دارند و تلاش می‌شود خیران و مردم نیز در این راستا همکاری و همت کنند.

وی افزود: گلزار شهدای شهر معمولان در محل امامزاده محمد در معرض خطر سیلاب قرار دارد و بار‌ها این موضوع به‌عنوان مطالبه مردم به‌ویژه خانواده شهدا مطرح‌شده است.

رضایی یادآور شد: قبور شهدا با توجه به تأثیر سیل فروردین‌ماه ۱۳۹۸ تابستان با ریزش مواجه و در فصل بارندگی در معرض سیلاب قرار داردکه اگر قبری از شهدا آسیب ببیند با توجه به وعده‌هایی که در این رابطه از سوی مسئولان داده شده و عملی نشده، بازتاب رسانه‌ای خوبی ندارد و قابل پیش‌بینی نیست..

وی به پل روستای ابراهیم‌آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به وعده مسئولان مقر رشد این پل در هفته دولت امسال افتتاح شود، اما متأسفانه اکنون در آستانه هفته دولت آماده بهره‌برداری نیست و از مطالبات مردم است، ازاین‌رو مسئولان وعده‌ای که به مردم می‌دهند برای آن سقف زمانی مشخص با در نظر گرفتن پروسه زمانی داشته باشند.

رضایی یادآور شد: زمین چمن شهر معمولان از عید فطر تا کنون مقر رشد فنس کشی شود که تا کنون در این رابطه اقدام عملی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، معمولان ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.