شهردار تهران خبر داد؛

اتصال سولقان به شهرری با مترو تا پایان امسال

حناچی گفت: اعتبارات سال ۹۷ و ۹۸ را به طور کامل دریافت کرده ایم و تا پایان امسال ۱۲ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود تا دهستان سولقان به شهر ری وصل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه‌های شهرداری منطقه ۹، اظهار کرد: امروز یکی از مناطق جنوبی و نسبتا بن بست تهران با همکاری نیرو‌های مسلح از بن بست خارج شد، و امسال سال توسعه حمل و نقل عمومی است.

شهردار تهران بیان کرد: اعتبارات سال ۹۷ و ۹۸ را به طور کامل دریافت کرده ایم و تا آخر سال ۱۲ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود تا دهستان سولقان به شهر ری وصل ‌شود.

او اضافه کرد: علاوه بر فعالیت‌های افزایش واگن تلاش می‌کنیم که تعداد زیادی اتوبوس را به حمل و نقل عمومی اضافه کنیم. افزایش ۵ هزار دستگاه اتوبوس را دولت تصویب کرده، اما برنامه تأمین اتوبوس تهران بر روی ۱۵ هزار دستگاه اتوبوس است.

حناچی درباره و عده رئیس جمهور مبنی بر کمک برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا آخر اردیبهشت ماه، گفت: قرار شد که اتوبوس‌ها را بازسازی کنیم و تاکنون عملیات بازسازی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس آغاز شده است.

شهردار تهران از اظهار نظر در مورد زمان ورود این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی خودداری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار