گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله ارسباران در ورزقان

جمعی از مسئولان آذربایجان شرقی، همزمان با هشتمین سالگرد زلزله ارسباران با حضور در مزار جانباختگان زلزله ارسباران در زغن آباد با نثار فاتحه یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی به همراه مدیر کل بحران استانداری و فرماندار شهرستان ورزقان با حضور بر سر مزار جانباختگان روستای زلزله زده زغن آباد از توابع ورزقان با نثار فاتحه‌ای یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشته و با بازماندگان ابراز همدردی کردند.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، اعضای حاضر در جلسه‌ای که به همین مناسبت در فرمانداری شهرستان ورزقان تشکیل شده بود، حضور یافته و پیرامون عملکرد دستگاه‌های امدادی در حوادث به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

خانی فرماندار شهرستان ورزقان در این جلسه با تجلیل از خدمات جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح مختلف به ویژه زلزله ارسباران در سال ۹۱ و اطفاء حریق جنگل‌های ارسباران در سال جاری گفت: اتخاذ تدابیر لازم و بالا بردن سطح آمادگی نیرو‌های امدادی در سال‌های گذشته موجب کاهش تلفات ناشی از حوادث شده و مدیریت مطلوب حوادث را در پی داشته است.

همچنین در این نشست، مجتمع مس آذربایجان (سونگون ورزقان) از احداث مجتمع امدادی چند منظوره در منطقه علی بیگ کندی ورزقان خبر داد.

در این مجتمع تمامی دستگاه‌های امدادی از جمله جمعیت هلال احمر، پلیس راه راهداری، اورژانس و آتش نشانی مستقر شده و به ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان از سوانح و حوادث مختلف خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.