به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی برای دانش آموزان مهابادی

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: برنامه‌های آموزش و پرورش این شهرستان برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس تدوین و به صورت دوره‌ای اجرایی می‌شود.

کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزش و پرورش این شهرستان برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تشکیل کمیته ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی با موضوع دفاع مقدس از مهمترین این برنامه‌ها خواهد بود.

شاوله افزود: برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش در ایام دفاع مقدس دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تولید محتوای آموزشی مناسب با موضوع  دفاع مقدس و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات در رشته‌های مختلف است.

او ادامه داد: با توجه به تقارن چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس و نامگذاری جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، تلاش کردیم تا رویکرد‌های اجرایی این اداره با نگاه به شعار امسال در نظر گرفته شود.


بیشتر بخوانید


مدیر آموزش و پرورش مهاباد با بیان اینکه یکی از موضاعات اساسی و اصلی برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشکیل کمیته فرهنگی و هنری است، تصریح کرد: با توجه به بیماری ویروس کرونا برگزاری برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس بر اساس فضای موجود پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.