برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا؛

جشنواره نمایشگاهی اقوام ایرانی در رشت لغو شد

معاون استاندار گیلان برگزاری جشنواره نمایشگاهی اقوام ایرانی در رشت را برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا لغو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) اعلام کرد: به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری همایش‌ها، سمینار‌ها و گردهمایی‌ها در مناطق با وضعیت قرمز، برگزاری جشنواره نمایشگاهی اقوام ایرانی در این استان لغو شد.

به دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، کمیته بازرسی این ستاد به اتفاق بازرسان مرکز بهداشت استان از محل برگزاری نمایشگاه بازدید کردند.

در این بازدید، با تاکید کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ستاد مدیریت کرونای استان برای پیشگیری از احتمال گسترش بیماری کرونا به دلیل تجمع افراد در این مکان و به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری همایش‌ها، سمینار‌ها و گردهمایی‌ها در استان‌ها به ویژه در مناطقی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز هستند، برگزاری جشنواره نمایشگاهی اقوام ایرانی در گیلان لغو و به زمانی که شرایط استان به لحاظ همه‌گیری ویروس، در وضعیت سفید باشد، موکول شد.

جشنواره فرهنگی، هنری اقوام ایرانی با نام "شهر مهر – مهر نوروز" قرار بود ۲۱ تا ۲۵ مرداد ماه در محل مجتمع تجاری آتیه مهر سیروان واقع در مسکن مهر رشت برگزار شود.

نمایشگاه صنایع فرهنگی و هنری، صنایع دستی، غذا و خوراک و آثار هنرمندان ایرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، کنسرت موسیقی اقوام، برگزاری مسابقه، برپایی سیاه چادر‌های عشایر ایران از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.