استاندار اردبیل:

عملیات بهسازی باند دوم فرودگاه اردبیل تا دو ماه آینده به اتمام می رسد

استاندار اردبیل گفت: عملیات بهسازی و آسفالت ریزی باند دوم فرودگاه اردبیل با صرف ۲۰۰میلیارد تومان تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو،استاندار اردبیل در جریان بازدید از فرودگاه اردبیل گفت: پروژه فرودگاه اردبیل یکی از بزرگترین عملیات اجرایی به سازی فرودگاهی در کشور است که تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۰۰میلیارد تومان دیگر نیز در آینده تزریق می شود.

او با بیان اینکه این باند ضریب ایمنی فرودگاه اردبیل را افزایش می دهد افزود: عملیات زیر سازی فرودگاه اردبیل طبق جدول زمان بندی انجام شده و عملیات روسازی به آخرین متد مهندسی و فنی در حال انجام است.

استاندار اردبیل ادامه داد: علیرغم بهسازی این باند هیچ خللی در انجام پروازها به اردبیل صورت نگرفته و در صورت مساعد بودن شرایط جوی شاهد افتتاح این باند در فرودگاه اردبیل خواهیم شد.

بهنام جو با اشاره به اینکه در شرایط نامساعد جوی لغو پروازها یکی از مشکلات فرودگاه اردبیل است افزود: در خصوص تأمین زیرساخت‌های فرودگاه در طول سال‌های اخیر ترمینال دوم نیز راه اندازی شد و با صرف۴۵ میلیارد تومان دیگر همه نیازمندی‌های فرودگاه در بخش‌های عملیاتی و تجهیزاتی تأمین می شود.

او اظهار کرد: با نصب چراغ ها و دستگاه های ویژه زاویه دهنده پروازه که در شرایط جوی نامساعد کاربرد زیادی دارند نه تنها پرواز کنسل نخواهد شد بلکه موجب افزایش پروازها فرودگاه اردبیل خواهد شد.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از عوامل اجرایی بهسازی فرودگاه اردبیل تصریح کرد: عملیات اجرایی در این باند متناسب با شرایط محیطی و جوی است به بهترین شکل ممکن از دو جبهه متفاوت در حال انجام است.

انتهای پیام/ح      

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار