امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری پیکان تهران به هرمزگان واگذار می‌شود؟

استاندار هرمزگان از مذاکرات اولیه با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای واگذاری امتیاز تیم فوتبال پیکان تهران به استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان پس از دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: پیشنهاد واگذاری امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری پیکان تهران به استان هرمزگان با مشارکت و سهامداری صنایع غرب بندرعباس به مدیران گروه صنعتی ایران خودرو ارائه شده است.


بیشتر بخوانید


همتی افزود: داشتن یک تیم فوتبال قوی در استان هرمزگان علاوه بر تقویت روحیه امید و ایجاد انگیزه برای جوانان هرمزگانی، اثرات مثبت اجتماعی و اقتصادی فراوانی نیز به همراه خواهد داشت.

او به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مهم سرمایه گذاری در استان هرمزگان هم اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در بخش راه اندازی خط تولید قطعات خودرو در هرمزگان با توجه به موقعیت ویژه استان می‌تواند گشایشی در حوزه اقتصادی ایجاد کند.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز با استقبال از پیشنهاد استاندار هرمزگان گفت: در صورت سرمایه گذاری و راه اندازی خط تولید قطعات خودرو در هرمزگان، این شرکت خرید ۵ ساله تولیدات و حمایت از سرمایه گذاران را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار